جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09300657524 | 09120487321
  • email info@thesis24.ir
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
0
تز 24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

تز 24 > اخبار > انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی > استراتژی های نوآورانه بازاریابی مراقبت های بهداشتی در طول بیماری کووید 19

استراتژی های نوآورانه بازاریابی مراقبت های بهداشتی در طول بیماری کووید 19

access_time۱۴-۰۲-۱۴۰۱
perm_identity توسط: انتخاب موضوع پایان نامه و رساله
folder_open انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی
استراتژی های نوآورانه بازاریابی مراقبت های بهداشتی در طول بیماری کووید 19

موضوع پایان نامه:

استراتژی های نوآورانه بازاریابی مراقبت های بهداشتی در طول بیماری کووید 19

چکیده:

همه‌گیری بیماری کووید 19 منجر به مشکلات بسیاری شده است. این بیماری تقریباً تمامی فضا ها از سلامت گرفته تا بخش تجاری را تحت تأثیر قرار داده است.

یکی از تأثیرات مهم این بیماری این است که بر بازار مراقبت های بهداشتی تأثیر منفی گذاشته و نیاز به توسعه استراتژی های بازاریابی جدید و نوآورانه را ایجاد کرده است.

با پیشرفت این بیماری، مردم به دنبال مراقبت های پزشکی پیشگیرانه و اقدامات مختلف برای محافظت از خود در برابر این بیماری هستند، که باعث شده بسیاری از آنها گزینه های پزشکی، دارویی و مراقبت های بهداشتی خود را بررسی کنند.

برای صنایع مراقبت های بهداشتی، این بیماری همه گیر نیاز به توسعه استراتژی های بازاریابی جدید و نوآورانه را برای برآوردن نیازهای برآورده نشده بیماران در این دوران دیوانه کننده ایجاد کرده است.

این تغییرات عمدتاً به قرنطینه آغاز شده توسط دولت نسبت داده می شود که منجر به محدودیت تحرک مردم برای بازدید از مراکز مراقبت های بهداشتی و مشاغل مانند داروخانه ها شده است.

این مقاله رویکردهای بازاریابی نوآورانه‌ای را که توسط شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی اتخاذ شده و اقداماتی که برای حفظ کسب‌وکار آن‌ها و در عین حال تأمین تجهیزات پزشکی، دارویی و مراقبت‌های بهداشتی لازم انجام شده‌اند را تشریح می‌کند.

علاوه بر این، این مطالعه در حین تحقیق و ایجاد نوآوری های بازاریابی مورد استفاده توسط مشاغل مراقبت های بهداشتی مستعد محدودیت های مختلف بود.

یکی از محدودیت‌های مهم این است که بیشتر نوآوری‌های بازاریابی مورد بحث و داده‌های ارائه‌شده در این مقاله شامل استفاده از اینترنت و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محصولات مراقبت‌های بهداشتی است.

واژگان کلیدی:

کووید 19، مراقبت های بهداشتی، بازاریابی، نوآوری، تأثیرات و استراتژی ها.

برچسب ها: کووید 19، مراقبت های بهداشتی، بازاریابی، نوآوری، تأثیرات و استراتژی ها.
قبلی مروری بر عوامل موفقیت و شکست برای مدیریت تغییر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:

انتخاب موضوع پایان نامه؛ انتخاب موضوع رساله، مشاوره تهیه و تنظیم پروپوزال و پایان نامه؛ مشاوره و انتخاب تکنیک های آماری؛ تحلیل آماری و انجام فصل چهارم پایان نامه

دکتر حسین موحد سایت تز 24
  • location_on
    : تهران، میدان منیریه، خیابان ژیان پناه
  • phone_android
    09120487321 | 09300657524
  • email
    info@thesis24.ir
لینک سریع
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
تمامی حقوق برای مدیریت این سایت محفوظ است - اجرا از : JRE
keyboard_arrow_up