جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09300657524 | 09120487321
  • email info@thesis24.ir
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
0
تز 24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

تز 24 > اخبار > انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت آموزشی > تأثیرات آموزش از راه دور در آموزش متوسطه در طول همه گیری کرونا

تأثیرات آموزش از راه دور در آموزش متوسطه در طول همه گیری کرونا

access_time۱۸-۰۲-۱۴۰۱
perm_identity توسط: انتخاب موضوع پایان نامه و رساله
folder_open انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت آموزشی

 

موضوع پایان نامه:

تأثیرات آموزش از راه دور در آموزش متوسطه در طول همه گیری کرونا

چکیده:

بیان مساله

در دهه‌های قبل از همه‌گیری کووید-19، کشورهای در حال توسعه گام‌هایی را به سمت آموزش پایه جهانی برداشتند:

تا سال 2019، نرخ ثبت‌نام در آموزش ابتدایی در آمریکای لاتین به بیش از 90 درصد و در جنوب صحرای آفریقا به بیش از 75 درصد رسیده بود.

با این حال، یونسکو و سایر سازمان های بین المللی چشم انداز آموزش جهانی را به عنوان یک «بحران یادگیری» توصیف کردند:

در کشورهای در حال توسعه نیز حتی اگر اکثر کودکان در حال حاضر در مدرسه هستند، بیش از نیمی از کودکان زیر 10 ساله هنوز نمی توانند متون متناسب با سن خود را بخوانند  و 70٪ دانش آموزان نیز دبیرستان را بدون حداقل مهارت های ریاضی و زبان به پایان می برند.

انتظار می‌رود تعطیلی مدارس در زمینه همه‌گیری کووید-19 نه تنها بر چنین نتایج یادگیری شکننده‌ای تأثیر بگذارد، بلکه پیشرفت اخیر در نرخ ثبت‌نام را نیز برهم بزند.

انتقال به یادگیری از راه دور در زمینه کووید-19 ممکن است منجر به شکست های چشمگیر در آموزش شود. با بهره گیری از این واقعیت که اکثر کشورها و مدارس در کلاس های حضوری را برای اکثر سه ماهه اول مدرسه در سال 2020 برگزار کرد.

اما نه پس از آن، اثرات یادگیری از راه دور در آموزش متوسطه را با استفاده از یک استراتژی تفاوت در تفاوت ها تخمین زدیم که تغییرات را در تضاد قرار می دهد.

تحلیل و نتایج

دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف مدرسه، قبل و در طول همه‌گیری.

این مطالعه همچنین اثرات قصد درمان بازگشایی مدارس در همه‌گیری را از طریق استراتژی سه‌گانه تفاوت، متضاد تغییرات در نتایج آموزشی در بین شهرداری‌ها و پایه‌هایی که کلاس‌های حضوری یا نه بیش از سه‌ماهه آخر مدرسه 2020 از سر گرفته‌اند، برآورد نموده است.

این تحقیق نشان داد تحت آموزش از راه دور، خطر ترک تحصیل 365٪ افزایش یافته و نمرات آزمون 0.32 روز کاهش یافته است.

ویی دانش آموزان تنها 27.5٪ از معادل حضوری را یاد گرفته اند. از سرگیری نسبی کلاس های حضوری، نمرات آزمون را 20 درصد نسبت به گروه کنترل افزایش داد.

واژگان کلیدی:

یادگیری از راه دور؛ آموزش متوسطه؛ تعطیلی مدارس؛ کووید-۱۹.

بعدی قابلیت‌های زیرساختی مدیریت دانش به عنوان مقدمات نوآوری: تحلیل ساختاری و میانجی‌گری
قبلی تأثیرات مدیریت فناوری بر نوآوری محصول: نقش قابلیت فناورانه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:

انتخاب موضوع پایان نامه؛ انتخاب موضوع رساله، مشاوره تهیه و تنظیم پروپوزال و پایان نامه؛ مشاوره و انتخاب تکنیک های آماری؛ تحلیل آماری و انجام فصل چهارم پایان نامه

دکتر حسین موحد سایت تز 24
  • location_on
    : تهران، میدان منیریه، خیابان ژیان پناه
  • phone_android
    09120487321 | 09300657524
  • email
    info@thesis24.ir
لینک سریع
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
تمامی حقوق برای مدیریت این سایت محفوظ است - اجرا از : JRE
keyboard_arrow_up