جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09300657524 | 09120487321
  • email info@thesis24.ir
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
0
تز 24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

تز 24 > اخبار > انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت دانش > مفهوم تسهیم دانش در سازمانها (بررسی عوامل فردی و سازمانی و تأثیر آنها بر مدیریت دانش)

مفهوم تسهیم دانش در سازمانها (بررسی عوامل فردی و سازمانی و تأثیر آنها بر مدیریت دانش)

access_time۰۸-۰۳-۱۴۰۱
perm_identity توسط: انتخاب موضوع پایان نامه و رساله
folder_open انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت دانش

 

مفهوم تسهیم دانش در سازمانها (بررسی عوامل فردی و سازمانی و تأثیر آنها بر مدیریت دانش)

چکیده:

بیان مساله

امروزه در نتیجه رقابت و جهانی شدن، سازمان ها اهمیت و سودمندی اشتراک دانش در بین کارکنان را درک می کنند.

آنها توافق دارند که دانش تنها با آموزش کارکنان به دست نمی آید، بلکه از طریق بازخورد عملیات روزانه یا ارتباطات بین کارکنان آنها استخراج می شود.

آنها می آموزند که چقدر به اشتراک دانش در فرهنگ سازمانی خود نیاز است تا آن را به عنوان موفقیت در استراتژی های آینده خود حفظ کنند.

زمینه

مدیریت دانش در سازمان ها موضوع مهمی است که باید توسط “مغز” سازمان اتخاذ شود، زیرا کلید اصلی افراد برای بهبود یادگیری و بهره وری بیشتر است.

سازمان ها برای حفظ مزیت رقابتی خود باید فرهنگی را ترویج کنند که رفتارهای اشتراک دانش را در بین همکاران تشویق کند.

این فرهنگ به حمایت مدیریت ارشد نیاز دارد زیرا این امر رفتار اشتراک دانش را در بین کارکنان تشویق می کند.

اهمیت تحقیق

اهمیت مدیریت دانش در سازمانها برای موفقیت سازمانها بیش از پیش محسوس و ضروری می شود.

مدیریت دانش در سازمانها ضرورتی است که باید توسط “مغز” سازمان اتخاذ شود، زیرا کلید اصلی افراد برای بهبود یادگیری و بهره وری بیشتر است.

امروزه، سازمان‌ها باید مزیت رقابتی خود را حفظ کنند و برای انجام این کار، سازمان‌ها باید فرهنگ یادگیری سازمانی را ترویج کنند که رفتارهای اشتراک دانش را در بین همکاران تشویق کند.

این فرهنگ به حمایت مدیریت ارشد نیاز دارد زیرا این امر رفتار اشتراک دانش را در بین کارکنان تشویق می کند.

روش تحقیق

مدیریت دانش فرآیندی است که توسط سازمان ها برای سرمایه گذاری بر سرمایه دانش سازمان اتخاذ می شود.

دو نوع دانش وجود دارد، ضمنی و آشکار.

فرآیند به اشتراک گذاری این دانش، چه دانش ضمنی و چه آشکار، مستلزم روش های مختلف ارتباطات و فعالیت های مختلف است.

نتیجه گیری

این مقاله به بررسی فرآیند تسهیم دانش از دیدگاه محققین مختلف می پردازد و عوامل مختلفی را که به عنوان تسهیل کننده و مانع بر سر راه مفهوم فرآیند تسهیم دانش در نظر گرفته می شوند، بررسی می کند تا تأثیر آنها بر تسهیم دانش را درک و تحقیق بیشتری کند.

واژگان کلیدی:

مدیریت دانش، اشتراک دانش، دانش آشکار، دانش ضمنی، یادگیری سازمانی.

بعدی پیشبرد عدالت سلامت از طریق تغییر سازمانی: دیدگاه‌های رهبران مراقبت‌های بهداشتی
قبلی توسعه نظام مدیریت آموزشی در مقطع ابتدایی

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: رویکرد جدید به نظریه مدیریت اجتماعی-اقتصادی - تز 24

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:

انتخاب موضوع پایان نامه؛ انتخاب موضوع رساله، مشاوره تهیه و تنظیم پروپوزال و پایان نامه؛ مشاوره و انتخاب تکنیک های آماری؛ تحلیل آماری و انجام فصل چهارم پایان نامه

دکتر حسین موحد سایت تز 24
  • location_on
    : تهران، میدان منیریه، خیابان ژیان پناه
  • phone_android
    09120487321 | 09300657524
  • email
    info@thesis24.ir
لینک سریع
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
تمامی حقوق برای مدیریت این سایت محفوظ است - اجرا از : JRE
keyboard_arrow_up