جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 09300657524 | 09120487321
  • email info@thesis24.ir
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
0
تز 24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • بسته های قیمت گذاری
  • موضوع پایان نامه و رساله
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

تز 24 > اخبار > انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت آموزشی > توسعه نظام مدیریت آموزشی در مقطع ابتدایی

توسعه نظام مدیریت آموزشی در مقطع ابتدایی

access_time۱۵-۰۳-۱۴۰۱
perm_identity توسط: انتخاب موضوع پایان نامه و رساله
folder_open انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت آموزشی

توسعه نظام مدیریت آموزشی در مقطع ابتدایی

چکیده:

هدف تحقیق

هدف پژوهش عبارت بود از:

1) بررسی عوامل سیستم مدیریت آموزشی در مقطع ابتدایی.

2) بررسی مشکلات شرایط موجود و رهنمودهای توسعه مدیریت آموزشی در دبستان کوچک،

3) توسعه نظام مدیریت آموزش در دبستان کوچک و

4) بررسی نتایج استفاده از سیستم مدیریت آموزشی در دبستان کوچک.

مراحل پژوهش

پژوهش شامل چهار مرحله بود:

1.       مرحله اول بررسی عوامل نظام مدیریت آموزش در مقطع ابتدایی

2.       فاز 2 بررسی مشکلات شرایط موجود و رهنمودهای توسعه سیستم مدیریت آموزشی در مقطع ابتدایی

3.       فاز 3 توسعه نظام آموزشی در دبستان کوچک

4.       فاز 4 بررسی نتایج استفاده از سیستم آموزشی در دبستان کوچک.

روش تحقیق

ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش فرم یادداشت برداری، پرسشنامه، مصاحبه و فرم مشاهده بود.

آمارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها میانگین، درصد، انحراف معیار و تحلیل محتوا بود.

نتایج تحقیق

نتایج تحقیق نشان داد:

1) عوامل نظام آموزشی در مقطع ابتدایی کوچک از 4 بعد اصلی تشکیل شده است:

(1) ورودی شامل هشت عامل فرعی.

(2) فرآیند شامل دو عامل فرعی.

(3) خروجی شامل دو عامل فرعی.

(4) بازخورد از جمله با یک عامل فرعی.

2) نتایج بررسی شرایط و مشکلات موجود نشان داد که: 10877 دوره مقدماتی کوچک وجود دارد.

مشکلات نشان داد که مدیران فاقد نظارت هستند و توسعه کیفیت دانش‌آموز را پیگیری نمی‌کنند.

معلمان در مورد یادگیری دانش‌آموز محور شفاف نیستند.

والدین و جامعه در توسعه کیفیت دانش‌آموز همکاری نمی‌کنند و کیفیت دانش‌آموزان پایین‌تر از معیار است.

رهنمودهای توسعه نشان می دهد که هم مدیران و هم معلمان باید معلمان را در یادگیری دانش آموز محور، برنامه درسی در یادگیری معلمان، رسانه ها و فناوری، منابع یادگیری برای یادگیری یادگیرنده و درخواست همکاری والدین در توسعه کیفیت دانش آموز را توسعه دهند.

3) نظام مدیریت آموزشی شامل 4 بعد اصلی، 13 عامل فرعی شامل 42 شاخص است.

یافته های پژوهش

یافته های نظام ارزشیابی و راهنمای نظام مدیریت آموزشی بیش از 80 درصد بود.

5) بررسی استفاده از سیستم مدیریت آموزشی نشان داد که پیش‌بررسی استفاده از سیستم مدیریت آموزشی در “کمترین” سطح قرار دارد.

با این حال، پس از درمان استفاده از سیستم مدیریت آموزشی در سطح “بیشترین” بود.

واژگان کلیدی:

نظام مدیریت آموزش، توسعه، دبستان کوچک.

بعدی مفهوم تسهیم دانش در سازمانها (بررسی عوامل فردی و سازمانی و تأثیر آنها بر مدیریت دانش)
قبلی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:

انتخاب موضوع پایان نامه؛ انتخاب موضوع رساله، مشاوره تهیه و تنظیم پروپوزال و پایان نامه؛ مشاوره و انتخاب تکنیک های آماری؛ تحلیل آماری و انجام فصل چهارم پایان نامه

دکتر حسین موحد سایت تز 24
  • location_on
    : تهران، میدان منیریه، خیابان ژیان پناه
  • phone_android
    09120487321 | 09300657524
  • email
    info@thesis24.ir
لینک سریع
  • محصولات
  • پکیج طلایی
  • پکیج نقره ای
  • پکیج برنزی
تمامی حقوق برای مدیریت این سایت محفوظ است - اجرا از : JRE
keyboard_arrow_up